MISZTIKUS ÍRÁSAIM

INTRO HELYETT

Mottó:
“A Nap mindenkire egyformán süt, a hétágú napsugár Isten szelíd mosolya, végtelen mosoly az Égből, a “Szivárvány Nap” az Oltáriszentség mosoly- ajándéka.”

Az ítélkezés elvárásokhoz kötött szeretet.
A személyválogatás nélküli feltétlen elfogadás annyit jelent, mint előítélet nélkül szeretetet árasztani,
tisztelni a másik embert, aki másképp, más szeretetnyelven kommunikál felénk, az Ő személyes szeretetnyelvén fejezi ki az érzéseit.
“Ne ítélj, hogy meg ne ítéltess!” (Mt.7.1.)

AZ ISTENHEZ VEZETŐ LEGRÖVIDEBB ÚT


Az Egyetemes Szeretet Útja, az Örök Életre, az üdvösségre vezető út, a magasabb igazságok felismerésének és az univerzális összefüggések átlátásának tanösvénye nem könnyű, de gyönyörű utazás.
Az égi szférákhoz vezető nyomvonal járása a bátrak útja, bátor vállalkozás!
A töretlen hűség, az elszántság, az akarás, a kitartás, mint tulajdonságok, a mindennapi törekvések, aktív cselekvések, a próbatételek, evilági lemondások és áldozatok meghozatalának vállalása, az “egyhegyű gondolkodás” elengedhetetlenül szükséges hozzá.

“Magamhoz vonzottalak, mint mágnes a vasreszeléket…”

A felfelé vonzás útja: a Föld vonzásából az Ég vonzásába, az Atya vonzásába kerülni, komoly erőpróba.
Ellentétes irányú karcsapások erőfeszítése a főáramú sodrással, a világ sodrásával.
A Cselekvő Szeretet szellemi ösvénye, “egysávos szűk csapás az apostolok lován.”
Nyílegyenes repülés a Szentháromság felé, és a Teremtő, az Atya irányába.

“Aki mindvégig kitart, az üdvözül!” (Mt.10.22.)
Az értünk testet öltött és emberré lett Üdvözítő lábnyomának, keskeny nyomának követése a mai ultramodern világban emberpróbáló feladat, mert soha nem volt ennyi impulzív, érzékekre ható kísértés, ilyen sok kacskaringós tévút és kerülőút mint most, a 3. évezredben, jelen világunkban.


“Ha valaki meghallja az én szavam és megnyitja az ajtót, bemegyek ahhoz és vele vacsorálok és Ő én velem.” (Jel.3.20.)

Én vagyok a Megtestesült Szeretet, kérlek ne utasíts el, ne tégy szomorúvá, mert nagy kegyelmeket szeretnék adni neked és végtelen erőmmel is meg szeretnélek ajándékozni, olyan erőforrással, amely sosem apad ki!


“Boldogok, akiket meghív asztalához…”
* Ha nem akarsz tovább keresgélni és valódi célt akarsz elérni, a legmagasabb és legmagasztosabb célt
* Ha a kitartás gyümölcsére, az üdvösségre vágysz
* Ha elég elszántságot és összeszedettséget érzel magadban a starthoz, vagy az újrakezdéshez
– akkor kérlek gyere el hozzám, hogy megmutassam neked az Örök Világossághoz vezető szellemi utat, a Megvilágosító Kegyelem Útját!

Mottó:
“De a Szentlélek az egyes embereket külön-külön világítja meg s kijelenti magát nekik.
Ez a műve sohasem teljes és bevégzett.”
(Prohászka Ottokár)

2020.06.15.

A DEMENCIA LELKI SÍKJA MÉLYLÉLEKTANA

Mottó:
“Múltad tett azzá, ami ma vagy, de a jövőd tehet azzá, amit rád nézve Isten mindig is tervezett.”


A súlyos fokú demenciával élőknek már szimbolikusan “nincs saját akaratuk”, mert bekapcsolódtak az isteni akaratba egy betegség által.
“Nem vagyok szent, de meghívást kaptam rá, hogy az legyek.”
Ennek pedig előfeltétele, hogy Isten akarata szerint éljünk.
Ha átadjuk szabad akaratunkat, egy betegség által, életünk végén szimbolikusan szentté válhatunk.
A demencia mint olvasztókemence:
A demencia hosszú éveinek megpróbáltatásai egy szimbolikus megtisztulási folyamat, ahol a bűnös embernek egy betegség által lehetősége van szenvedéseivel megtisztulni és üdvösségre jutni.

2023.05.20.

Az Ámen misztikus kódnyelv, azt jelenti, hogy az egész Mennyország ott van a kimondójánál.
A Szűzanya az Atyaisten mesterműve Ő alkotta, az Atya jobbkeze Isten Megváltó Tervében.
Ő esdette ki a Szeretetlángot a bűnös emberiség számára, mint utolsó lehetőséget a megtérésre.
A Szeretetláng Isten irgalma felett áll, ez az irgalom csúcsa szimbólikusan.
Aki gyűlölet nélkül tud szeretni, azt a Szűzanya különleges kegyelmekben részesíti Isten Megváltó Tervében.
Átélheti az angyaltűz misztériumát, azt, hogy fájdalom nélkül jut el az égi megvilágosodásig, a Szentlélek megvilágosító kegyelméig.

JÖJJÖN EL A TE NAPOD 

“Ne féljetek!” (Szent II. János Pál pápa)

Azon a napon tűzeső és jégeső helyett manna fog az égből hullani, az angyalok fognak tüzet gyújtani és a Földet megcsókolni.

2023.05.20.

Én, Jézus Király, elrejtezve jövök a világba, de a misztikus menyasszonyom és az igazak fel fognak ismerni.
Én, Jézus Király, ígérem, hogy áldást fogok hullatni, minden magyar ember fejére.

A DEMENCIA SPIRITUÁLIS VETÜLETE ÉS SZAKRÁLIS PERSPEKTÍVÁJÚ MEGVILÁGÍTÁSA,

MISZTIKUS DEFINÍCIÓINAK ÉGI KINYILATKOZTATÁSA

2023.05.20.

* A demencia nem más, mint büntetés az engedetlen életért, amikor a személy egész életében nem engedelmességével, hanem engedetlenségével mutatott másoknak negatív és rossz példát.
Ezt Isten akarata által meg lehet váltani úgy, hogy szót kell fogadni a szimbolikus anyának, vagy apának (gondozónak), ez a bűn megváltása.
* A demencia szimbolikusan engesztelő áldozattá válás vér nélküli áldozatvállalással.
* A demencia a lélek megigazulása, de nem Krisztus Vére által, hanem lassú akarat összeomlással.
Testi kín is rejtett módon, a test lassú leépülésével és halálával.
* A demencia fáj, mert nemcsak az akaratot töri össze, hanem a lélek lassú halálával a szív fájdalmát is okozza misztikusan, a demencia a legnagyobb lassú misztikus kín, amit halandó kaphat.


DEMENCIA IMA:
“Drága Jézusom!
Kérlek ne tedd Magyarországot a demensek országává!
Magyarország a Tudás Népe, készek vagyunk engesztelni érte!
Vágyunk rá, hogy bölcsességet hozz népünkre és ne elviselhetetlen kínokat kelljen kiállni.
Toborozz önkénteseket és küldd az otthonokba őket, mert itt lesz a legtöbb demens és segítő kezek kellenek.
A nehéz időkben áldd meg a dolgos és szorgalmas kezeket, hogy a kézi munkát ne vessék meg és ne vágyakozzanak modern gépekre.
Áldj meg minden hozzátartozót, akik tisztelettel gondoskodnak apjukról, anyjukról.
Az unokákat és dédunokákat is szenteld meg, akik vidámságot és friss lendületet hoznak az idősek életébe. Ámen.”


2024.02.03.

Mottó:
“Nagypéntek nélkül nincs feltámadás!”


Jézus Krisztus útja az egyetlen igaz Út!
De saját, személyes keresztutunk, Via Dolorosánk végigjárása nélkül, nem vagyunk méltóak a Szentlélek ingyenes ajándékaira.

“Uram, ha akarod, megtisztíthatsz engem.” (Mt.8.2.)
A Via Purgativa, a megtisztulás ösvénye, a Szentlélek valódi befogadásának állomása.
Testünk fizikai; rendszeres külső és belső megtisztítása mellett, szívünk, lelkünk és szellemünk méregtelenítése, mérges gondolataink, érzéseink elengedése és kiégetése is fontos, mentális egészségünk, lelki tisztaságunk, szívtisztaságunk érdekében. 
“Ami pedig kijön a szájból, a szívből származik.”
“A szívből származnak a gonosz gondolatok, gyilkosságok, házasságtörések, paráznaságok, lopások, hamis tanúbizonyságok, káromlások.”

(Mt.15.18-19.)

Fájdalom nélkül nem fejlődhetünk, nem növekedhetünk.
A szőlő is prés által válik musttá, majd kiforrva borrá, a búza őrlés után lisztté, majd kenyérré kisülés után,
mert ha szenvedéseid egyesíted az Úr szenvedéseivel, akkor saját áldozatod összeolvad az Ő keresztáldozatával, és akkor kibírod a neked készített utat, akkor végig tudod járni.

2024.02.04.

Mottó: “Csúcsot tartok, csúcsot nézek, nem részt látok, az egészet.”

Az állhatatos önzetlenség filozófiája:
A Krisztusi Út, nem világi sikerek sorozata, nem sikertörténet.
A szentté válás szűk mezsgyéjén haladva, akkor érünk célba, ha nem Mi “sajátítjuk ki” magunknak Jézust, hanem átadva magunkat neki, Ő vesz minket birtokba. Akinek önző módon önmaga van a középpontban, az saját tengelye körül forogva, a veszteségeiért, a kudarcaiért és a bukásaiért Istent teszi felelőssé és Istent vádolja. Ha pedig sikerül neki valami, akkor dicsekvően büszke magára. Akinek Isten áll élete és világnézete középpontjában, és a világ tengelyét tekinti a “szent középnek”, azt Isten “forgatja”, a forgás sebességét is meghatározva. Az ilyen ember mély hitével, életleckeként, égi tanításként tekint a csalódásokra, bukásokra, elfogadva Isten kezéből, megköszönve azt is.

A kétkezi munka szentségének definíciója:
Az Úr Jézus, azzal, hogy ács volt, megszentelte a kétkezi munkát.
Aki ultramodern világunkban a kezét használja gépek helyett, az szembe megy a világgal és azon Isten kegyelmi áldása van.

A papok, mint “a lelkek pásztorai”, nyájukat szolgálják és vezetik.

Az elhivatott és hűséges papok legszentebb egyházi szertartása a Szentmiseáldozat naponkénti bemutatása mint “szimbólikus kétkezi munka”, úgy, hogy a pap is egy vértelen áldozat a szertartás alatt, az ilyen önátadott papok szent kezén pedig az Isten kegyelmi áldása van.

A szertartásra pedig kellően fel kell készülni, úgy, hogy a miséző pap Istennel kommunikálva imádsággal könyörög a szertartás előtt, hogy Isten kegyelme kiáradjon rá a szertartás végéig.
Az Oltáriszentség Isten akaratából jött létre, Isten alázata, szimbolikusan “az alázat csúcsa.”
A szentmise sohasem lehet gépesített, sohasem lehet a digitalizáció áldozata, sohasem juthat oda, hogy emberi méltóságától megfosztva, ne legyen benne átváltozás!


Pap nem lehet mindenki, csak az, akit Isten választ ki, aki engedelmeskedik Isten hívásának, végigjárja a szeminárium nehéz próbatételeit, és kegyelmi ajándékként “felszenteltetik.”

A papi szolgálat csodája: 
A papok nagy ajándékot kapnak Istentől az égi hazában, ha mindvégig hűségesek maradnak és a végső harcig, az utolsó pillanatig kitartanak, mert még az utolsó napjukon is érheti Őket kísértés!

A papi lélek misztériuma:
A papok alázatos szolgálói az Úr Jézusnak, akik az egyházi szertartás alatt a vértelen áldozatot az átváltoztatás után a fénybe emelik, így a konszekrált ostya egy fényes ostya lesz a szertartás legszentebb része után. A papi lélek elhívása Isten legnagyobb csodája, úgy, hogy a meghívott lelki ember szabad akaratából igent mond a szolgálatra. Az alázatos lélek különleges ajándékot kap az Úr Jézustól, úgy, hogy az első hívásra azonnal igent mondjon. A Szentlélek maximálisan kiárad minden önátadott papra a papszentelés alatt, és egy láthatatlan lefoglalás is történik. A Szentlélek maximális birtoklását csak az életszentségre törekvő papok kapják meg a felszentelési szertartás alatt, a Szentlélek legnagyobb ajándékaként, aki Önmagát adja oda annak a papnak akit kiválaszt magának.

A főpapok is kaphatnak kiválasztást, úgy, hogy ez a legmagasabb szintű kegyelmi kiáradás, ezek a hűséges meghívottak az Angyalok Királyának tüzében égnek, égi világosságot kapva.

A PAPI ÉS SZERZETESI HIVATÁSOKÉRT:
A papok nyájukat, a hívő embereket úgy szolgálják, hogy naponként szentmiseáldozatot mutatnak be, szent szolgálatukkal így nyerik el a Szentlélek megvilágosító kegyelmét.
A Főpapok is magas szintű egyházi tevékenységeik mellett, alázatosan leereszkednek a hívekhez.
Régen latin nyelvűek voltak a szentmisék, ma már magyar nyelven szólnak, így az emberek aktívan követni tudják a szertartás menetét és abba be is tudnak kapcsolódni.
A papok tudják, hogy minél több szentmiseáldozatot mutatnak be, annál több megvilágosító kegyelmet nyernek szent szolgálatukkal el.
Azt is tudják, hogy ha lelkeket is vezetnek, akkor még több kegyelem árad rájuk ki.


2024.04.07.

Mottó: “Nevem – ostya – azaz áldozat, de nem szóban, hanem cselekedetben.”
(Napló 485)


A “Szent Ostya állapot” egy olyan misztikus fogalom, amikor az embert megalázzák és meghurcolják szimbolikusan.
Aki “Szent Ostya”, annak nincs szabad akarata, mert az isteni akarat irányítja.
A “Szent Ostya állapot” szabad akaratból való vállalása az “engesztelés csúcsa.”

2024.04.07.

Mottó: “Örök lánccal, a szeretet édes kötelékével kötöttelek hozzám”

A “szellemi rózsafűzér” definíciója:
Isten kegyelméből kapott olyan láthatatlan imalánc, amely közvetlenül az élő Istennel kapcsol össze.
Ez a “szentolvasó” oda-vissza működik, ez azt jelenti, hogy az imádságos lélek imáit Isten úgy hallgatja meg, hogy hálából “visszaimádkozik.”
Isten imái: kinyilatkoztatásai, amelyeket szeretetből ad a világnak, annak megtéréséért.
A kegyelmi ajándékot az kaphatja meg, aki Isten akarata alá rendelődik teljesen és önkéntesen.
“Ha hallod szavam, és teszed is amit mondok, az a legszebb imádság!”
Visszaemlékező szeretettel gondolok arra a papi lélekre, aki ezeket a titkokat az Örökkévalóságba vitte…

2024.04.09-10.

Magyarországot nem véletlenül hívják Szűz Mária Országának, a magyarokat pedig Krisztus népének.
Több mint 100 éve, megcsonkítva keresztre feszítettek minket, de túléltük a “kereszthalált”, most pedig “a feltámadás agóniáját szenvedve”, a feltámadás előtt állunk.
De akarnunk kell, a magyar embereknek akarniuk kell a “magyar virradatot!”
A magyarság küldetése az engesztelés, mint szeretetből vállalt áldozathozatal.
A magyaroknak és a Magyarországon élőknek ezt el kell fogadniuk, bele kell egyezniük, el kell fogadnunk Isten által ránk bízott küldetésünket, és Isten velünk való terveit.
Cselekvő szeretettel, önfeláldozó bátor tetteket vállalva, a népeknek ki kell engesztelődniük általunk.
Nincs a világon még egy olyan különleges ereklye, még egy olyan szakrális ereklye, mint a Magyar Szent Korona, amelyet mint fénykoronát, angyalok hoztak le a Mennyből, ennek földi mását készítette el az ékszerész.
A Korona “nem tárgy”, hanem “személy”, szimbolikusan a “2. Isteni Személy”, a Korona maga a fej, Jézus Krisztusnak, a Bölcsesség Királyának szentséges feje!
Aki az “Isteni akarat országát” építi, az Jézus Krisztus és Szűz Mária Országát, a “fény  országát”, Szent Magyarországot építi fel, a Szeretetláng kegyelmi kiáradásával pedig a “világbéke országát”, és a “béke királyságát” hozza el.


2024.04.12-13.

Mottó: A Lélek szellemi fénye Isten ajándéka.

“Krisztus világosságával”, a szeretet fényével való látás, tiszta és egyértelmű gondolatok formájában érkezik.

2024.04.13.
Az univerzális szeretet, az önzetlen szeretet legmagasabb foka, szimbolikusan a “szeretet csúcsa.”
Kiáradása, az alkotó, teremtő energia szellemi magas frekvenciává való átalakításával történik.
– Én ezzel a talentummal születtem.


2024.04.16-17.



2024.04.17.

Mottó: “A szellemi szintű imádság és alkotó tevékenység a legszentebb művészet.”

Aki a művészet karizmáját, talentumát kapta, akiben a “művészet tüze lobog”, ha nem alkothat, ha nem fejezheti ki művészileg önmagát és érzéseit, akkor nem tud alkotni.
A művész áldozatokat hoz az alkotás sikeréért, művészi tevékenysége elismeréséért.
A művész “termékeny szülő”, alkotásai az Ő “gyermekei”, a művész büszke minden “gyermekére”, mert mindegyik az Ő keze munkáját dicséri, mindegyiket “Ő szülte.”
A művész “minden gyermekét” egyformán szereti, hiszen mindegyiket egyforma szeretettel alkotta meg.
A művész “kínja” az alkotói válság, az “ihlet nélküli állapot”, ez a művészek “lelki szárazságának éjszakája”, a művésznek ebből kell újult erővel folytatnia az alkotótevékenységet.
Van olyan művész, aki csak sok sikertelen élmény megélése után tud csak Isten akaratából kibontakozni, Istennek ezek a legkedvesebb művészei, mert ezek olyan művészek, akik sosem adták fel a kitűzött célt.


2024.04.19.


2024.04.24.

A magyar embereknek az a feladatuk, hogy a gyűlöletet szeretetté alakítva békét hozzanak a világba a Szeretetláng kiáradása által.
A szeretetharc a keresztények egysége, a bátor hitvallók békeharca, az Egység imája nemcsak személyes egyesülésünk Jézussal, hanem a keresztények egyesülése az Úrral!

2024.04.26.

Mottó: “Maradjatok én bennem, s akkor én is ti bennetek maradok.” (Jn.15.4.)
“Maradjatok meg szeretetemben.” (Jn.15.9.)


A szellemi szeretet definíciója:
A szeretet hullámhossza egy olyan szellemi magas frekvencia amikor a szellemi szinten harcoló szeretetharcos tudatosan cselekszi Isten akaratát ellentmondás nélkül igent mondva arra, amit tennie kell, egy olyan érzelem feletti kegyelmi állapot, amikor tetteivel szimbolikusan Isten cselekvő részeként tevékenykedik a Legnagyobb Szeretetet szolgálva, elköteleződve felé és szövetségre lépve vele, kijelölt útja és a természetfeletti hivatása által, áldozatokat is vállalva, úgy, hogy feláldozva saját elképzeléseit és célkitűzéseit egy nagyobb cél megvalósításáért, önmagának meghalva, életét és szabad akaratát is átadva önkéntesen, lemondva arról úgy, hogy az Isten szent tetszése szerint bármikor bármit tehet vele, magasabb céljai és tervei megvalósítása érdekében.
Ez olyan magas szintű állapot, amikor az ember “tudja, hogy mi a dolga” és teszi a kitűzött céljaiért.

A megtérés definíciója: 
A megtérés Krisztus kegyelme, aki ezt a kegyelmi ajándékot megkapja, az szimbolikus szerzetes úgy, hogy megtérése után Jézus Krisztus szolgálatába kell állnia.
A magyar engesztelés az egy szimbolikus “magyar megtérés”, úgy, hogy egy engedetlen nép engedelmeskedik Istennek.
Ez a “magyar pálfordulás” és a “magyar felszárnyalás.”


2024.05.29.

A Magyarországon születetteknek és a magyarokkal sorsközösséget vállaló, engesztelni vágyó lelkeknek a “szívek békeharcában” élen járva, példát kell mutatni a többi népnek, meg kell csinálniuk a “lehetetlennek látszó” küldetésüket, mert Istennel semmilyen misszió nem lehetetlen, ha van akarás és van törekvés!
Amíg a magyar a gyűlöletet nem tudja szeretetté átalakítani, amíg a magyar nem tud megbocsátani, amíg a keresztények és a keresztény szellemiségű emberek nem fognak össze, nem áradhat ki a Magyarországra a Szeretetláng!
Ott, ahol széthúzás és gyűlölet van, oda nem teszi be a lábát a Szeretet Istene Jézus!
Ha a magyar nép nem működik együtt a Gondviseléssel, nem munkálkodik az Isteni Mű méltó befejezésén, nem fogadja el a Teremtő akaratát és vele való tervét, akkor nem áldás fog a magyar emberek fejére szállni, hanem Isten haragját kell elszenvedni úgy, hogy Isten “választ ki” magának engesztelőket.
Az emberiség megváltását Jézus Krisztus elvégezte, de egy “végső csapással” lesz a Mű befejezve, “bármi áron befejezve.”


2024.06.02.

Úrnapja, a Krisztusi Szeretetegység napja


Mottó: “JÖJJÖN EL A TE KIRÁLYSÁGOD…”


“Az Eucharisztia görögül hálaadást jelent, a tabernákulum pedig latinul sátrat.”
(Szabó József diósgyőri plébános)


A szentáldozás egy olyan “misztikus étkezés”, egy olyan “lakoma”, ahol Jézus Krisztus az Örök Főpap önmagát adja eledelül, az Eucharisztia által az “örök életet vesszük magunkhoz” szimbolikusan.
Az Úrnapja az önátadás és az áldozatvállalás ünnepe szimbolikusan.
A hűséges papok és szerzetesek egész élete egy “szimbolikus Úrnapja”, Krisztusért életáldozatot hozva.
Önmagunk kiüresítésével tudunk áldozatot hozni, mert csak ha “üresek vagyunk”, akkor tud minket betölteni a Szentlélek bölcsessége.
“A csendből születik minden…”
A “félelem zakatoló gondolatait” elengedve, csak a csendben, a “mentális csendben” halljuk meg Isten szelíd hívó szavát.
A megtérés egy “szimbolikus átváltozás”, úgy, hogy aki Isten kegyelméből Krisztus útjára tér, az “szimbolikus pappá válik”, ahol a “megszentelődését”, Krisztustól kapja egy élő jelenlét megtapasztalása által.
Ezután olyan “megszentelt életet kell élnie”, olyan hitvallóvá kell válnia, aki nemcsak Krisztussal egyesülve, az Ő cselekvő részévé válik.
A rózsafűzér imádság egy Istenben való elmerülés, egy olyan kegyelmi állapotban való “mozdulatlan cselekvés”, ahol az imádkozó a gondolataival és kimondott szavai által cselekszik.
Imádkozni annyi, mint “lábunk együtt járjon”, vagyis Jézussal együtt járni, az Ő útján járva, az Ő irányába haladni.
Az imádság lelki szárazsága kitartással és állhatatossággal legyőzhető.
Az imádkozás egy Isten felé forduló időáldozat hozatal, amikor Istenre figyelünk és nem a világ zajával és kísértéseivel foglalkozunk és törődünk, hanem Istennel folytatunk párbeszédet.
Az “áldozatos imádság” az imádkozás legmagasabb módjaként egy olyan “önkéntes áldozatvállalás”, ahol az imádkozó “megmozdulva imádkozik” a gyűlölet láncát összetörve, szeretetet árasztva a világba.
Az ilyen szeretetből vállalt “aktív imádságért” Isten “szeretetválasza”, nem evilági kitüntetés.
Harcolj Te is így; írj békedalt, verset, vagy alkoss bármi szépet amivel a békét építed, mert tudd, hogy a legnagyobb bűnösök nem a “szeretethiányos gonoszok”, hanem a közömbösek, azok, akik tudnának tőlük telhetően tenni, netalán pozíciójukból adódóan “erőn felül” tudnának tenni, de nem tesznek semmit.
Ne a múlt sebein rágódj, mert ami elmúlt, az elmúlt, azon már nem lehet változtatni, hanem lépj a jelenbe, élj a jelenben, mert a jelennel és az “élő jelenléttel” teremted a jövőt, és KRISZTUS A JÖVŐNK!
Ő adhat egyedül reményteljes jövőt az emberiségnek!


2024.06.04.

Mottó: Én nem vagyok magyar “költőzseni”, így mondja el helyettem Váci Mihály a Magyarság magasztos küldetését:


DICSŐSÉG A MAGYAR ÉGBOLTON!
“Oltáriszentség ragyogás” a város felett, a Szentháromság megszentelt földjén és a Szeplőtelen Szív kegyelmének székhelyén, ahol “leszáll az Ég a Földre.”
Szeretetharcosok!
Ezt a célt kell kitűzni, ezt kell szem előtt tartani, és mint Isten akaratára fókuszálva, ezt kell megvalósítani!


2024.06.08.

Mottó: “Ma is újra szólítja az Isten, hősei választott csapatát.”
(P. Franz Reinisch Isten szolgája és vértanú apostola)


“A hősi elszántság az életszentség iskolájában érlelődik és a kiválasztottság jele.”
(Szeretetláng Lelki Napló Utószó 2.)

(A továbbiakban a röv. Sz.L. Napló)

“Az Isten tervét nem tudja semmi keresztülhúzni.” (Sz.L. Napló 1962.08.16.) SEMMI!

Az Úr Jézus, az Örök Főpap cselekvésre hívó üzenetei felszentelt papjai, és megszentelt életet élő hű szolgái felé:
A papi szolgálat egy “egyházi misszió” úgy, hogy a mise és a misszió “rokon fogalmak.”
A “papi misszió” egy életre szóló küldetés úgy, hogy a pap nem hagyhat ki egyetlen napot sem szentmise áldozatbemutatás nélkül, a papok élete így “szimbolikusan egy folytonos áldozatvállalás a templom oltárán.”
Itt az idő, hogy a bátrak, valódi áldozatot mutassanak be: “életszentség áldozatot” így:
* “Égjetek, mint az égő csipkebokor, mely ég, de el nem ég.” (Sz.L. Napló 1963.08.01.)
* “A szeretet tűz, melyet csak a szünet nélküli áldozatvállalás tarthat izzásban.” (Sz.L. Napló 1962.04.17.)
* “Megváltó munkámból soha ki ne kapcsolódj egy pillanatra sem.” (Sz.L. Napló 1962.03.4-7.)


HŰSÉGES ÉS ÁLDOZATKÉSZ PAPOK ÉS “SZIMBOLIKUS PAPOK!”

“Ti vagytok a Világ Világossága” (Sz.L. Napló 1965.12.17.) ebben a sötétségben járó világban! 
“Engeditek, hogy pusztítson a pokol lángja.” (Sz.L. Napló 1962.08.07.)
Miért???
Ne legyetek jámborok, mert “a jámborok áldozat nélkül csak még jobban megsebzik Szívemet.
Áldozat nélkül nincs előmenetel.
Tévedés, hogy Én megelégszem a meddő jámborsággal, mely olyan, mint a gyümölcsöt nem termő fa.” (Sz.L. Napló 1964.11.08.)


Valódi KRISZTUSI EGYSÉGET akaró harcosok!
Ne csak “virtuálisan”, “online módon” harcoljatok, hanem élő szóval is szónokoljatok, a “Szeretet Lelkének lángjától égve”, a “Magyar Csodáról!”
Fedjétek fel mindenki előtt azt, hogy a Szeretetláng kiáradása szimbolikusan
“Noé bárkája”(Sz.L. Napló 1981.03. közepe), az emberiség utolsó mentsvára…!

Egyházi és világi “szószólók!”
A Ti “békés fegyveretek” az igaz szó!
Isten ezen adományát használjátok, “forgassátok a szókardot” úgy, hogy “lélekből szóljatok”; “tüzes imádságokat mondjatok”, így lesz “szózatotok” egy szimbolikus “karizmatikus imádság”, olyan “harcos fohász”, amelyet az önátadottaknak a Szentlélek “diktál.”
Mindenkinek “kötelező olvasmány”, a Sz.L Napló 1971.07.26. , 1975.07.11. “bejegyzései.”

Papi és szerzetesi hivatást keresők és érlelők!
A papi szolgálat útja egy “tévutak nélküli egyenes ösvény”, egy “Te nyílegyenesen repülsz felém, hozzám.” (Sz.L. Napló 1963.10.02.) Én, Jézus Király ringató karjaiba landolva!
A tisztaság fogadalma betartható annak, aki a kegyelemmel együttműködik, kérdezzétek csak meg Tomka Ferenc atyát, aki más tanácsot is tud nektek adni, pl. azt, “hogy kell a lélek sötét éjszakáját legyőzni”, és a másik 2 fogadalmat sem megszegni.
Ez a pap, “legyőzte a lelki haláltusát”, és erre a papra “Isten kegyelme szállt”, mert kibírta az összes megpróbáltatást, és minden kísértésnek ellenállt!

Én Isten akaratából világban maradottként már tudom, hogy a latin missa szó a Messiással áll kapcsolatban, a mise ezért “a Messiás várása és eljövetele szimbolikusan.”
A “vértelen áldozatbemutatás” úgy lehetséges, ha kimentek a természetbe a “szabadtéri csodamisékre.”
Mert ezek olyan szertartások, ahol Isten kegyelme kiárad a jelenlévőkre, “válogatás nélkül mindenkire”, a Sz.L. Napló 1963.09.16-19-22  üzenetei alapján, a Szűzanya által.

2024.06.11.

Mottó: “Akinek Omegája nincs, annak semmije nincs…”
(Kóbor János – Mecky)


Kóbor János fényküldött volt, aki az Omegából jött, és oda tért vissza, mint küldetését elvégző hős.
Az Omega szó a legmagasabb értelmezésben Jézus Krisztus 2. eljövetele, “aki a kezdet és vég; az Alfa és az Omega egyben.” (Jel.1.8.)
Az “Omegája nincs” legmagasabb szinten azt jelenti, hogy “hitetlen”, vagyis nem hisz az eljövetelben.
Akinek “Omegája van”, azt úgy kell értelmezni, hogy töretlen hite, és önzetlen szeretete van, vagyis “Jézusa van”, még pedig “olyan Jézusa”, hogy az élő Jézus, a feltámadt Jézus, a “fény Jézus” él benne szimbolikusan.
Ezek az Igazak, akiknek meg kell maradniuk ennek a “halhatatlan szeretetnek” az állapotában, és igaz szeretetük ragyogásával utat mutatva “világítaniuk kell” ebben a “kaotikus világtalan világban”, mint “szimbolikus napszívű szeretetharcosok.”
Az Omega szimbolikusan “Christian rockot” játszott, “nemes rockzenét”, kódolt “karizmatikus dicsőítő dalokat.”
Mecky igaz rockzenészként csak “zenei fény nyelven szólhatott”, csak dalokon keresztül
üzenhetett azoknak, “akiknek van füle”(Jel.2.17.) a “vájtfülű hallókak…”
A Testamentumuk, mint “szimbolikus zenei végrendelkezésük” templomba vitelét az Isten megbocsátotta és az Omega örök legenda marad, mert közel 60 évig együtt maradva mindvégig kitartottak a küldetésükben, “mint koruk előtt járó isteni zenekar…”


2024.06.09-12.

ÉTEL – ÉLET


A két szó egyet jelent, mert étel nélkül nincs élet!
A táplálkozás egy “elemi éltető lételem”, úgy, hogy minden ami élő organizmus, az a maga módján táplálékot vesz fel.
Nagyszüleink még tudták azt a “szlogent”, hogy “az étel-ital érték, legyen benne mérték!”
Az Ő idejükben az ételt mint legfőbb értéket, meg kellett becsülni, mert kevés volt belőle, ezért nem lehetett “habzsi-dőzsi”, nem fordulhatott elő olyan sem, hogy a “mindennapi kenyér” egy morzsája is a szemetesben kössön ki, és válogatni sem lehetett, mert szinte nem volt választék, ezért ettek amit tudtak az emberek.
Sajnos napjainkban más lett az értékrend és átértékelődött, hogy mi az értékes…
A régi időkben a család a kemence vagy a tűzhely körül gyűlt össze mint a ház “centrumában”, központi terében, ahol beszélgettek és melegedtek az emberek, vagy a kályhánál volt a “közösségi tér”, ahol bölcs döntéseket hoztak a régi öregek.
Ebben a szeretetteljes légkörben, a “békés láng hevében”, jó illatot árasztva lassú tűzön főtt az ebéd, vagy “estebéd”, vagy “mennyei illattal” sült a kenyér, sütemény.
Mert eleink tudták, hogy a jóízű étel készítéséhez idő kell, hogy “az ízek kavalkádja összeérjen.”
Napjainkban összecsapjuk, elsietjük az ételkészítést, vagy a kapkodásban ott felejtjük a tűzhelyre feltett edényt.
Nem véletlen, hogy a konyhában keletkezik a legtöbb lakástűz, ott, ahol a “szeretet tüzének kellene égnie.”
Ott csapnak fel a pusztító lángok legtöbbször és ott ég szénné az étel, ahol “őrizetlenül hagyják a lángot”, vagy gyűlölettel főznek!



A főzés mint szeretetszolgálat:
Kreatív Konyhatündérek!
Az “önzetlen sütés-főzés”; a másoknak való ételkészítés, egy szeretetből fakadó cselekedet, egy “szimbolikus szertartás a konyhában”, úgy, hogy az alapanyagok, vagy nyersanyagok átalakulnak, “átváltoznak” a sütés vagy főzés során.
A hagyományos ételkészítés “időáldozat hozatal másokért”, amelynek során az “emberi munka gyümölcsének” feltálalása után a legszebb elismerés és szenvedélyes szeretetválasz az, hogy “olyan finom, hogy megnyalnám mind a tíz ujjamat”, vagy csak egyszerűen és szerényen, “ízlik.”
A háziasszony, vagy a szakács mindkettőnek örül, hogy nem fecsérelte az idejét hiába és jóízű étket alkotott, mert a “sütés-főzés tudománya” egy “kreatív alkotási folyamat”szimbolikusan.
“Az ételkészítés szenvedély”, akkor, ha örömmel csinálod mások örömére vagy a magad javára, de nem mindegy, hogy melyik irányba forgatod a fakanalat, nem mindegy, hogy merre kavarod, milyen energiát viszel az ételbe, és mit beszélsz közben, mert “szavaid is belekerülnek az ételbe.”
Vannak olyan emberek, akik “imádkozva sütnek-főznek”, vagyis szép szavakkal “szólnak” az ételhez pl. így: “egy kis bors, még egy csipet só, na még egy kis kanál paprikát is tegyünk bele… ebbe a sütibe még kellene egy kis méz, vagy fahéj…”
A régi emberek ezt tudták, és így sütöttek- főztek, ízletes ételeket készítve.
Az ilyen szeretettel és szenvedéllyel elkészített ízes étel pedig “vetekszik a nyerssel.”
A rászorulóknak, mint “lelki családnak” való önkéntes ételkészít ételosztás, a “főzés csúcsa” szimbolikusan.
Mások megkínálása egy “szimbolikus Eucharisztikus cselekedet”  úgy, hogy egy szeretetvendégség, egy agapé, az elkészített étel ingyenes felajánlása által és “fogadja el az Úr kezedből az áldozatot” kiosztással.
Ahol az ételt megszentelik, vagy asztali áldást mondanak, ott a vendégségben “az Édes Jézus is jelen van”, áldó szent kezével “égi áldást adva a táplálékra.”
Az ilyen ételek szerkezetében, struktúrájában pedig “isteni rend van.”
Amit pedig megeszel, “Te is azzá leszel…”
A szeretettel főzött ételek úgy vetekszenek a nyers ételekkel, hogy szeretet energia van bennük.


Mottó: “Amit Isten az asztalra tesz…”

A vegetáriánus táplálkozás, “az Igazaknak” egy szimbolikusan felkínált “kegyelem”, egy olyan “szelíd böjtölés”, amikor lemondunk a húsevésről úgy, hogy még halat sem fogyasztunk és lehetőleg tojást sem.
Ez a böjt vállalható és betartható Isten kegyelmével hosszú távon is.
A vegetáriánus készételek igen drágák, de a piacról beszerzett olcsó nyersanyagokat felhasználva legyünk kreatívak bátran kísérletezve a konyhában, nem szabva határt ötleteinknek és kreativitásunknak.
Az ezen az úton elindultak és haladók tudják, hogy az “egészség áruházaiban” sokszor szimbolikus árért is hozzá lehet jutni “vegaságokhoz”, ha “jókor és jó időben érkezünk.”
Ezt nem kell szégyellni, hanem bátran meg kell venni az ilyen felkínált termékeket, segítve az áruházaknak, hogy ne dobják ki.
Akiknek nem jelent anyagi terhet, azok mehetnek vegetáriánus éttermekbe, vagy reggelizhetnek vegán pékségekben, ill. vegán cukrászdák is léteznek már.
A vegetáriánus életmód “csúcsa” a nyersvegán irányzat, “mint szimbolikus pránázás” úgy, hogy a növények fotoszintézise során felvett és elraktározott fényenergiáját “szívjuk be”, mikor ilyen táplálékot veszünk magunkhoz.
A legtöbb ilyen “foton energia” az aszalványokban és a “virágok nektárjában” a mézben van.
Az ilyen magas szintű táplálkozás “az ember fotoszintézise szimbolikusan.”

2024.06.13.

Mottó: “Mennyi terv van az ember szívében, de csak az maradandó, amit az Úr határoz.” (Péld.19.21.)

Az engesztelés egy “kétirányú könnyhullatás” úgy, hogy először az áldozatvállalás könnyei hullanak, aztán a megérdemelt isteni ajándék hála és örömkönnyei.
Az engesztelő lélek isteni jellemvonásai:
– Erős és megingathatatlan a hite
– Soha nem veszíti el a reményt
– Tökéletes a szeretetben úgy: hogy cselekvően és önfeláldozóan gyakorolja a tetteivel ezt az erényt.
Az engesztelő nem csügged akkor sem, ha szomorú, ha áldozatvállalásaiért könnyeket kell hullatnia, “szimbolikusan véres könnyeket”, mert tudja, hogy ennek az elviselése után jön a jutalom és a hála ajándéka, hogy örömkönnyeket hullasson, a “dicsőségben ragyogni és a legalázatosabbnak maradni megszentelődés ajándékát kapva.”


2024.06.16.

Mottó: “Az Úr néma válasza”

A csendes szentségimádás a “legerősebb befektetés” az Örökkévalóságba azáltal, hogy az “Ég Királya” előtt időzünk, neki időáldozatot hozva, Jézus legalázatosabb alakját a legnagyobb tisztelettel imádva.
A haladó adorálók tudják, hogy a “gyakori befektetések” után nemcsak meghallgatás történik, hanem az Örökkévalóság Királya néma választ ad.
Ez pedig egy szívbéli érzés.
Az Úrfelmutatás mint szent mise legszentebb része, egy papi adoráció.


2024.06.17.

Mottó: “Amit a legkisebbek közül egynek is teszel…”

A legkisebbek szolgálata egy olyan önkéntes áldozatvállalás, ami egy “szimbolikus szentségimádás” úgy, hogy az ágyhoz kötött idős betegben “szimbolikusan a Szentségi Jézust látjuk”, ezért tisztelettel és szeretettel szolgáljuk, úgy, hogy “a betegágyban Jézus a legalázatosabb és legjelentéktelenebb alakjában van ott szimbolikusan”, mint “egy fehér pólyába csomagolt ostya.”

2024.06.18.

Az Internetes kapcsolatok, mint virtuális kapcsolattartás az isteni kapcsolat helyett, az Internethez való láncolódás.
Az Internet függőség szimbolikusan Jézus megtagadása azáltal, hogy nem a szeretettől függünk, hanem egy géptől.


CUR DEO HOMO?

A Kisded Jézus fényburokban jött világra Betlehemben, dicsőséges születés volt a legalázatosabb helyen, “szimbolikusan egy megdicsőült ostya született meg”.
(Eredeti teljes szöveg: “Kodex a Rundel a Rundel 404.”
“Lieber de Infantia Salvatoris”)

A végtelen Isten alázata az volt, hogy látható emberré lett.
Az ördög, mint az anyagi világ fejedelme, sosem tud megdicsőülés által anyagfelettivé válni.


2025.07.17.

“IMA – ÁLDOZAT – VEZEKLÉS!” (Montichiari 1947.)

“Pierina, ismét jövök, hogy imát és engesztelést kérjek, oly sok lélek forog az örök pusztulás veszélyében. Áldozatra van szükség a lelkek megmentéséért, szenvedj szeretetből!”
(Montichiari 1970.02.14. Gilli Pierinának adott üzenetből)

Asszonyok!
Tudjátok-e mit jelent asszonynak lenni? Áldozatot jelent! Hagyjatok fel az önzéssel és a hiúsággal igyekezzetek minden gyermeket, aki még szerteszét legelészik, az élet középpontjához, a KERESZTHEZ vezetni. Hozzatok ezért áldozatot!”

Férfiak!
A ti erőtökre és akaratotokra van szükség ahhoz, hogy az embereket a világ egyedüli Urához, az Úr Jézus Krisztushoz vezessétek.” (Amszterdam 1951.05.31.)
– “Az emberiség csak akkor találja meg nyugalmát, ha a kereszt lesz életének középpontjában.” (Amszterdam 1945.)

“A szentolvasó ereje még az atombombát is feltartóztathatja.”
(Akitában Bohu Cecíliának adott üzenet.)
“Ahogy már korábban is megmondtam, ha az emberek nem tartanak bűnbánatot, és nem térnek meg, az Atya az egész emberiségre egy nagy büntetést küld. Nem kétséges, hogy ez a büntetés borzalmasabb lesz, mint a vízözön, eddig még sohasem tapasztalt méretű lesz…” (Akita 1973.10.13.)
– Az “Akitai Szűz” könnyhullatását a televízió is közvetítette és sok millió japán ember láthatta, akiknek túlnyomó többsége nem keresztény.
Jézus szavai: “Az emberek napjaitokban mohóbban akarnak csodát látni, újdonságot hallani, mint valaha, és valamennyi csoda közül a legszebbet, Oltáriszentségemet mégis figyelmen kívül hagyják.”

Jézus, Musco Teresához intézett üzenete:
“Leányom, tegyél róla, hogy az emberek megvígasztaljanak és engeszteljenek engem az Oltáriszentség tisztelete által. Kívánom, hogy naponta egy órát bensőséges egyesülésben töltsenek velem, a Mennyországot ígérem érte. Kívánom, hogy szeressék az Oltáriszentséget és Szent Sebeimet, leányom, nem vagy képes felfogni mennyit szenvedek amiatt, hogy hidegen fogadnak az emberek a szentáldozásban.” (1975.12.23.)

“Jézus szeretetet kér, engesztelnünk kell, helyettesítenünk, pótolnunk kell azt a szeretetet, amelyet mások, még a papok is megvonnak tőle.” (Musco Teresa stigmatizált olasz misztikus)

A Szűzanya Don Gobbi atyához intézett üzenetei:
“Imádkozzatok, szeressetek, vezekeljetek!” (1983.06.29.)
“Érezzétek a szívetekben azt a mély sebet, amelyet Szívemen annak a sok millió gyermeknek halála okoz, akiket anyjuk méhében gyilkolnak meg, amelyet az erkölcstelenség okoz, mert a lelkiismeretet borzalmas rákdaganatként teszi tönkre, amelyet a bűn okoz, mert elterjed és elcsábítja a lelket, amelyet a fiatalság irányvesztettsége, a szenvedélyek, a kábítószerek, az erőszak áldozatai okoznak, amelyet sok család felbomlása okoz.” (1983.08.02.)
“Még ha előre is jelzem a büntetéseket, emlékeztetek arra, hogy mindezt bármely pillanatban megváltoztathatja imátok ereje és az engesztelő bűnbánat.” (1984.01.21.)

A ravennai könnyező Mária szobor közelében a Szűzanya így szólt Don Gobbihoz:
“Könnyeimet, az Édesanya könnyeit, azok a fiaim okozzák, akik Istentől megfeledkezve élnek. Belemerülnek a testi gyönyörökbe, vesztükbe rohannak, amelyből nem lesz menekülés. Közöttük sokért hiába hullottak könnyeim, mert közömbösen fogadták. Főleg a papok miatt sírok, Ők az én szeretett fiaim, a szemem fényei.” (1973.07.13.)

– “A Szűzanya mindig nagy szeretettel beszél eltévelyedett pap fiairól és kéri, hogy ne ítéljék meg Őket, hanem imádkozzanak értük.”


Jézus és Mária figyelmeztetései:
“A bűn háborút okoz, és a háború a bűnök büntetése, semminek sincs súlyosabb nukleáris töltete, mint a bűnnek.”
– Medjugorjéban is jelezte a Szűzanya, hogy “a világ nagy katasztrófa előtt áll.”
“Ne fenyegetésnek fogjátok fel figyelmeztetéseimet és könnyeimet, hanem mint az Isteni Irgalmasság utolsó felszólítását. Mert minél inkább terjed a rossz, annál nagyobb lesz az Isten irgalma.”
(Kérizinen 1956.06.01.)

“A háborúknak és megpróbáltatásoknak ma sem az ágyúk, bombák, vagy az emberek ereje fog véget vetni, hanem a rózsafűzér, az áldott lánc, amely az Eget és a Földet összeköti.” (Kérizinen 1955.10.01.)
“A világ, miután felajánlották, elkerüli a pusztulást és az Isten áldásának fog örvendeni.”

“XIII. Leo pápa 1900-ban felajánlotta a világot Jézus Szentséges Szívének, és ezzel megadta a legnagyobb elismerést a Jézus Szíve tiszteletnek.”
Szent II. János Pál pápa 1984.03.25.-én az Egyetemes Egyház püspökeivel együtt a Szeplőtelen Szűz oltalmába ajánlotta az egész világot ismét, eleget téve a fatimai kérésnek.
Ferenc pápa 2013.10.13.-án a Fatimai Szűzanya szobra előtt ismét a Szent Szűz oltalmába ajánlotta az egész emberiséget.
Mert: “Engem ajándékul kapott a világ!” (Montichiari 1976.12.03.)
“Szeretetem át akarja ölelni az egész világot!” (Montichiari 1970.02.14.)
“Senki sem vész el azok közül, akikért imádkoznak és áldozatot hoznak!” (Montichiari 1969.10.13.)
“Mert meg kell menteni a világot, de megmentője nem az erőszak, hanem a Szentlélek és a Mi szívünk.” (Kérizinen 1956.06.01.)
“Egyetlen reménység a világ számára, ha szívükben megváltoznak az emberek, ha bűnbánatot tartanak és imádkoznak, ha bocsánatért, irgalomért, kegyelemért esdekelnek, ha visszatér a szívekbe a szeretet, amely mindent le tud győzni, ez a végső ultimátum!”
“Mert Krisztus jó illata vagyunk Mi az Istennek, azok közt, akik elkárhoznak.” (2 Kor. 2.15.)
“Urunk Jézus Krisztus, az Atyának Fia, küldd a Szentlelket most a világra, engedd, hogy a Szentlélek lakjék minden nép szívében, hogy megmeneküljenek a romlástól, a csapásoktól és a háborútól. Legyen a Minden Nép Asszonya a mi szószólónk, aki egykor Mária volt.” (Amszterdam 1951.02.11.)
“Jézus és Mária valamennyi jelenésükben irgalmat és kegyelmet ajánlanak nekünk, a feltétel bűneink elhagyása. Rajtunk áll, hogy Ninive, vagy Szodoma sorsára jutunk-e?”

“KEGYELEM – MEGVÁLTÁS – BÉKE” 
(Amszterdam 1951.04.01.)
“A Világ Királynője mint társmegváltó, kegyelemközvetítő és közbenjáró, imát, engesztelést kér a világ megmentése érdekében.”


Felhasznált forrás: